Med dig i livet hade jag allt, nu har jag ingenting

Jag saknar dig så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen
Jag hade gjort vad som helst för att få krama dig, bara en minut
Jag förstår inte äns hur jag ska klara mig, hur fan jag har klarat mig
Varför varför varför i helevte just du???????

jag vill fråga dig tusen frågor
jag vill gå ute i skogen med dig tusen gånger till,
lära mig alla fågelsorter och deres sång
vill lära mig allt du kan, du är ju min hjälte
jag vill bli kliad på armarna innan jag somnar
jag vill grilla i hästhagen och vara rädd för kossor
jag vill att du ska få åka med mig i bilen,
nu när jag kan köra själv och inte längre sitter i ditt knä
jag vill visa dig mina fina vänner
Jag vill mer än någonting annat på denna jord att du ska vara här hos oss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0