HEJJA HEJJA TOM

Min Tompis är ju någonstans långt härifrån i Vissefjärda och kör första deltävlingen i cross SM. Och jag hade ju ingen möjlighet att följa med, även fast jag vill så mycket. Men då är det så smart att man kan lyssna på radion. Så jag sitter och skakar och är as nervös här framför datorn, sjukt spännande.
Det var inte någon fight, men vad som helst kan ju fan hända.
Speciellt när sist han körde där så vurpade han sjukt hårt och svimmade av och skit, och fick åka till sjukhus.

Men både idag och igår har det gått sjukt bra. Varit snabbast alla 3 gånger. Så nu är det bara ett heat kvar klockan 3 som jag ska lyssna på. SPÄNNANDE!

Och jag är ju skit nervös men Tom lugnade genast ner mig när det var intervju med honom efter tävlingen nyss.
Iskallt säger han: Jag gav typ bara 70%. Första 2 varven ligger jag i som fan, sen rullar jag bara runt. hahahhahah fyfan vad jag garvade. Då e man kaxig. Med tanke på att dom bakom var flera sekunder efter och 2an som är amrekan säger: jag vet inte vad han heter, men jag kommer inte ikapp hur mkt jag än försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0