Det är ingen vanlig dag

Idag fyller jag 19 år, känns lite ångest, tråkigt och riktigt onödigt. Jag vill inte bli äldre riktigt än. Tiden går sjukt jävla fort, känns som det var någon månad sen som jag fyllde 18 år liksom. Njaa, det suger!
Men vad gör man inte, Grattis till mig iaf! Fast att fylla år är ju king, det e kul som fan. Då blir det liksom värt att bli äldre

Klockan sex kommer mina kära släktingar hit som är bäst. Min släkt är bäst, alla är så sjuka i huvudet på sina sätt och såklart bästa sätten. Oh vad roligt det ska bli. men vid 8 kommer lite tjejkompisar bara hit. Förkrökar sen ploppar vi upp Tom, Linus och Tommy och ska åka och spela bowling. YEYE!

min 18 års dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0