en bra helg

Igår drog Jag, Anna, Tessan, Pauo och Eve in till stan och spelade biljard någonstans vid Fridhemsplan.
Det gick inte så bra, för jag suger. Men det var iaf roligt och vi spelade i någon timme, skrattade och drack bärs.
Alla tröttisar ville dra hem utom Pauo och jag som drog till After och träffade Tom och Linus med flera.
Blev bara där i någon timme tills det stängde. Så då drog vi bara hem och sov.

Det är just sånna kvällar jag är så glad att bo nära aléplan. Hemma på 5 minuter.
Så Tom fick sova över eftersom han har så långt annars.

Så imorse blev det pizza på Laffen med Tom och Linus. Sen gick vi en prommenad hem till Tom för att spela tv spel, och jaaa, jag suger på det med.

Drog iaf hem och träffade Nicole. Drog såklart till Shell där vi är varje dag känns det som.
Nicole lockade upp mig med chips, cola och choklad. Vem tackar nej till det liksom?

Och kvällen med Nicole blev som andra kvällar med Nicole.
Alltså äta godis, dricka cola, snacka killar, se tv och allt där till.

Jag lekte med världens sötaste kattunge tills den blev helt slut och somnade i min famn.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0