Det är som på bio

Igår drog Tom med mig ut någonstans och körde cross med hans två vänner.
Det var faktiskt riktigt roligt att se, tro det eller ej. Jag oroade mig lite om någon skulle gör illa sig, men det gick så bra så. Så jag fick inte vittna till någons död eller så.

Vid åtta på kvällen åkte jag och Nicole till Heron och såg på bio. Vi såg Pappa på bruk, och den var inte bra.
Eller den var inte dålig, men inte bra heller. ganska tråkig, och irriterande.

Juste i Fredags såg jag på I rymden finns inga känslor, och den var också irriterande.
Hatar när det känns som folk gör sig, precis som Mr bean och skit. usch, nej det funkar inte.
Men Tom tyckte att den var rolig, men han har skev humor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0