Bara för att jag vill säga det!

Jag har aldrig i mitt liv sett på cross och har aldrig fattat hur det fungerar. Så när Tom och hans vänner pratar om cross så skulle det lika gärna kunna vara Franska dom pratar på. Jag förstår inte ett ord vad dom säger.
Men iaf, det ända jag har tyckt och tänkt är.. HUR FAN VÅGAR MAN HOPPA PÅ HOPPEN?
Det var min tanke tills för någon vecka sen när Tom och jag kollade på lag-vm på tv.
 När jag satt där i soffan och kollade på när dom körde så ändrades min tanke.
Att hoppa på hoppen var ju ingenting igemförelse med att åka på den guppiga och konstiga banan.
Att hoppa på hoppen såg mer ut som en befrielse där man iaf kunde hinna tänka någon sekund.

Den kvällen framför tv:n och crossen slutade med att jag somnade. Det där är inte min grej.
Men man kan ju försöka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0