Höstlov

På mitt höstlov har jag varit med Tom för att  se hur hans vardagar ser ut.. och jag klagar inte.
Först åkte Rutan, Tom och jag till skåne för att Tom skulle träna cross. Vi hälsade på mycket roligt skåne folk, och det är sjukt svårt att höra vad folk säger.

Åkte hem på Tisdagen för att vara hemma en dag och packa om.
Tom, Tony, Rutan, Toms pappa och jag begav oss till Silja Line Europa och drog till Finland där det skulle köras supercross.
Mysigt hotell, mysiga hytter.. och inte behöva betala ett piss, jag tackade och tog emot.

Det kördes två dagar i rad, och min Tom är bäst. FUN FUN FUN

jag fick testa att köra i skåne.


Rutan kränger däck i skåne

hur söt.. nemo


på väg till Finland


banan i Lathi





Supercross halliii




Tom fick en cross i ryggen


Söta barn kom och bad om autograf


hur sött


jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Nihi vad gulligt

2010-11-08 @ 22:25:55
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0