en bra dag

Vaknade tidigt idag och fixade mig, ringe Tina och vi drog in till stan och fixade mina spikar i ryggen.
Tina skulle vidare på en studentmottagning så jag drog och mötte Pauo som redan var i stan. Vi satte oss nere vid vattnet vid slussen och åt donken. Drog hem, och Pauo var sugen på att åka bil. Så mötte upp Råttan och vi hämtade Pauo och drog till Stadsgården, hur underbar utsikt som helst.
Men sen drog Råttan i en annan bil, så Pauo och jag åkte fel på hemvägen och drog på upptäcksfärd istället.
Vi drog till Hellasgården, och matade ankungar med vatten, och klättrade i träd.
Drog vidare och mötte felix, sen Cribba och folket. UNDERBAR DAG!
BIIIIIIIIIIILD REGN
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0