jag ångrar ingenting

Jag är inte bara ett svin, jag är jävligt bra på att ljuga också ^^


Kommentarer
Postat av: hemlig beundare.

<privat>

Hej.



Förlåt för att jag just nu i denna stund med alkohol i blodet skriver detta, men! Dessire johansen, jag har sedan den första stund jag såg på dig, sedan den första stund mina läppar vidrörde din haka, älskat dig. Nu och för alltid!



Om det nån gång i framtiden finns en chans att vi två blir en, så finns jag! Jag finns för dig!

Att se dina ögon på facebook varje morgon ger mig energi att leva mitt ensamma liv.

Ett ensamt liv utan dig!



S<3?



Detta är inget skämts som det nog kan värkas. Men dessa ord kommer rakt inifrån och jag menar varenda ord.



Ring mig snälla när du ser detta, jag klarar inte många mer dagar utan att få höra din vackra stämma...



0736709994



p.s i love you



<privat>

2010-07-21 @ 04:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0