Tidernas bästa nyårsafton

Först bjöds det på middag hemma hos mig. Anna B, Anna L, Tessan och Eve var på plats runt matbordet. Isac, Andreas och Johan satt i vardagsrummet och roade sig och stojjade. Efter maten blev det lite kortspel och Paulina, Anton och Putte kom förbi.
Vid nio någongång drog vi hem till Crippa som hade fest hemma hos honom vid aléplan. Skit trevligt folk, och hur roligt som helst hade jag. Klockan tolv var vi ute, skålade och kramade varandra.
Senare drog vi på parmiddag, eller hur var det? körde tävlingar och jag vann såklart. Mer säger jag inte.. Men underbart roligt har jag haft.

spel spel spel


mina älskade små bröder


Evelina och Paulina


sjukt snygga jag


Hos Crippa


Klockan tolv


Klockan tolv, bästa Annorna


Anna blev kär


Och han blev kär i mig ^^


Leker


SUPERGLAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0