om inte annat, vänta på mig där du är

Det finns bara ett skäl till att jag är en sån naturnörd som jag är
Sådan far, sådan dotter

Hade gett allting för att få en sista promenad i skogen och smyga sig på rådjuren, för att sedan sätta sig i en hage med djur och grilla och bara lyssna på bäcken och kossorna.
Att gå hem många timmar senare i sommarnatten med ficklampa.
Och att komma hem till sängen i Rotvik och krama om min pappas arm tills jag somnar.

Det är allt jag skulle behöva just nu, men man kan väl antagligen bara drömma vidare,
Och det är just vad jag ska göra nu. Godnatt

JAG SAKNAR DIG


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

När jag träffar honom igen så ska jag tacka för den han har uppfostrat dig till, du är bäst! <3

2010-02-05 @ 08:15:39
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0