en bra dag

Man kan inte göra samma sak varje dag bara för att det är vardag kom Paulina och jag tydligen på igår. Men det är as nice.

Imorse väckte Micke mig klockan nio och han sjuktsade hem mig innan han skulle till jobbet. Det låg två feta sälar vid namn Nicole och Paulina i min säng när jag kom hem. Jag som var pigg och glad, fick gå och lägga mig brevid dom och sova i några timmar tills doktorn ringde mig.
Fick en tid att vaccinera mig mot hepatit A eftersom jag åker snart. Så drog med mig Nicole och Pauo upp till alé, tog spruta och åt på trollgrillen.
Drog med mig Paulina hem och vi däckade i min säng igen.

Nu hör jag julmusik från vardagsrummet och det luktar köttbullar. Vi har gäster och det är uppesittarkväll för våran del ikväll. Det blir mysigt.

Hade lovat en vän att komma över ikväll.. Och Paulina ringde precis och frågade om jag skulle med ut och ta en öl och snacka gamla goda tider med lite vänner. Men en annan vän behöver en vän, så ikväll blir jag hemma och är världens bästa vän som alltid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0