Cole och Micke

I tisdags blev det att ligga hemma hos Nicole och glo på några filmer. Sova i hennes säng, och det är andra gången hon stönar när hon sover när jag ligger bredid. pervo Nicole liksom.

Igår fick Micke hämta oss, och Micke försökte lära Nicole att sladda. Hon har bara kört bil 3 gånger och hon var så jävla bra. Naturbegåvning helt klart. 3 gången jag körde bil, såå.. hade jag nog inte lärt mig att komma framåt äns.

Efter att vi snurrat runt som galningar så drog vi hem till Micke och spelade kort, kollade på gamla bilder på Nicole, jag fick massage och bara snackade skit.

Vid 3 någongång fick Micke skjutsa hem oss. Och jag fick äntligen sova i min egna sköna säng. Typiskt att man vaknar såhär tidigt då. Vem som ringde och väckte mig säger jag snart

pratar med Anna


Världens bästa Nicole





världens snyggaste och längsta hår


Micke lär Nicole sladda


skrev mitt namn på Mickes ''tavla'' innan jag kom på att det ser ju ut som jag e gubben och e tjock :( hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0