Tyresö gymnasium

Och efter att ha varit borta från skolbänken i 2 år, så har jag börjar om ettan i Tyresö gymnasium.
Så nu är det tillbaka på Handelsprogrammet och tacka gudarna att Nicole går i min klass.
Det känns faktiskt jävligt stabilt att börja skolan igen, än så länge. Har 100% närvaro första vecka, och jag är jävligt stolt för det.

Man mår så mycket bättre med lite rutinersom att stiga upp tidigt på morgonen.
Även fast det finns saker i skolan som irriterar en så jävla mycket..
Som idag sa min svenska lärare: och läs igenom igen så ni inte stavar fel.
Och då säger jag att jag har dyslexi och kommer ALLTID att stava fel.
Då säger hon att jag får träna på att stava.
Jag frågar om hon inte hörde vafan jag sa.. träna bort dyslexi, är hon dum i huvudet eller?

''Jag har jobbat som lärare i 15 år och har en viss erfarenhet''
JO tack, jag har haft dyslexi i 18 jävla år, fuck off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0