Svar på frågestund

Hur är det mellan dig och tom? lite mer än bara kompisar? Tom och jag är bara vänner, och så kommer det att förbli.
Vad är din favorit låt? Det är väldigt olika, men jag måste nog säga Life goes on med 2pac
Äckligaste maträtten? Skaldjur, kräfter och sånt skit
Vilka bloggar läser du? Jag klickar mig in på väldigt många bloggar, den ända jag egentligen läser är Empans. Blir en del Kissie och Paows också, men dom läser jag knappt inte, kollar mest på bilder.
Vin eller vodka? vin
kisslukt eller svettlukt? svettlukt
Turre eller hobbyturre? Turre
Vad vill du göra när ''du blir stor''? Jag tar dagen som den kommer, och har verkligen inte tänk på det! ha
Bästa minnet? När Isac, pappa och jag alltid var ute i skogen och grillade på kvällarna när vi var små, sån härlig känsla när mörkret föll och det blev kolsvart
Favorit klädesbutik? Oj! inte insatt, inte insatt alls. Jag vet faktiskt inte
Vad tycker du om rökning? Det är sorligt tycker jag
När du har torkat dig, har du någonsinn fått bajs på nått finger då? Säkert när jag var liten, men inte nu i ''stor'' ålder
Vilken skola går du i? Jag går inte i skolan, hoppat av
Inriktning? Gick handel ett tag, men hoppade som sagt av
Lider du av någonting? tvångstankar? Nej jag lider inte av någonting, inte vad jag vet. Men man kan ju undra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar verkligen inget illa med att fråga om det här och kommer ångra att jag skrev det , men jag bryr mig. Vet vem du är o så, du ser mig säkert flera gånger i veckan utan att tänka på det, men, har alltid undrat vad som hänt din pappa...behöver inte förklaring. Men om du orkar,

du är stark. Det vet jag!

2009-09-25 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0