Sommaren 2009

Eftersom bloggen inte hängt med och eftersom sommaren nyss tagit slut. så får ni bilder från min sköna sommar
Helt underbar och bara njutit av varje dag med mina vänner <3

17 maj, sommar? Nej men årets första dopp måste ju vara med. Jag bestämde mig för att bada och drog med mig Paulina och Evelina ner till Hästhags som bangade, men inte jag såklart!



Och blev mycket fotboll i början med kyliga kvällar, här är det klädfotboll som gäller. Tur fan att man är bäst och aldrig missar mål så man slipper ta av sig. Synd för Sebbe


Åkte till Uringe och kollade på cross och fattade inte ett skit. Och det tog slut med Tom


Började nästan varje dag med bad och sol


Firat midsommar hemma hos Evelina


Varit mycket med Tobbe, bråkat med Tobbe, blivit sams med Tobbe


Hade två chilldagar med Emelie och Andreas, den ena vid vattnet och åt och fiskade..


Och den andra på mysiga Mörkö


Varit många trevliga kräftskivor, även fast jag inte gillar skiten


Hann till landet en helg också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0