Jag blir så jävla känslig när jag har mens och.. egoistisk?

För någon vecka sedan när jag skulle gå in till mitt rum så stannade jag upp precis vid dörren och kollade in i rummet, jag granskade det noga medans en tår föll ner för min kind. Tankarna som fick mig att gråta var att:
Tänk om jag skulle dö.. Då skulle min mamma stå exakt här och kolla in i mitt rum och låta tårarna rinna i timmar. Hon skulle säkert sätta sig på sängen och greppa tag i min kudde och krama om den och känna lukten av mig. Sen tänkte jag längre, fan vad alla skulle sakna mig, fan vad alla skulle gråta och vara ledsna. Okej inte alla, men många, väldigt många!
Tur att jag inte har tankarna på att dö iaf då :) och nu när jag inte mens så kan jag bara skratta åt mig :)

Och den här bilden har med fått mig att börja gråta när jag har pms, för jag tänker att ''den här bilden skulle dom nog ha på kistan om jag dog'' eftersom många tar mig som en väldigt glad och sprallig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0