Alla som har svininfluensan klappar nu!

Innan Emelie gick och la sig sa hon till mig att skriva ett inlägg i min blogg, så hon hade någonting roligt att vakna till imorgon. Och så skickade hon en länk på aftonbladet om inget mindre än jävla svininfluensa. Så då blir det ett inlägg om vad jag tycker om svininfluensan och hur oerhört töntigt jag tycker det är.
Som när Emps och jag bakade chokladbollar här om natten, så smakade jag på kokset från mina händer, och då säger hon ''Jag hoppas du har tvättat händerna, det är precis så där man får svininfluensan''
Jag kunde inte låta bli att bara skratta, och trodde såklart inte att hon var seriös.. men det var hon.
Jag tror iaf verkligen inte det spelar någon jävla roll om man tvättar sina händer en gång mer eller mindre.
Varför ska man hålla på? får man skiten så får man. Lev som vanligt, du märker om du får svinsjuka vafan!

Och nej jag har inte haft svinsjuka!


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

hahahaha. och så svinjävlar på bild, typ!

2009-09-11 @ 07:15:32
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0