vivo vivo vivo

Så fort jag kom hem igår på eftermiddagen så åkte mamma och jag iväg till Tyresö kyrkogård och tände ett ljus på pappas och ett på Marres grav. Så mycket folk eller ljus har jag aldrig sett där förut, skit fint.
Sen var det bara hem och laga mat, duscha och fixa sig.
Drog först hem till Evelina för att sedan dra vidare på en fest hos Crippa. Sjukt blandat folk, men trevligt som vanligt.
Vi ringde dit lite folk, för det skulle ju ändå inte märkas? hahaha. Så Tessan, Yasin, Yasir och Samir kom och festade lite. Tessan blev kär i någon som hon aldrig kom på namnet på och mer eller mindre tvingade honom att sova hemma hos henne. hahahahah, ALKOLIST!
Och det är inte lätt när fjortisbloggare bara MÅSTE heta som vi.
Och Tessan väska blev snodd, tur att Yasin var vaken och såg, och tur att jag är lite aggro hahah!

Amir och Paow

bor jag i förorten? neee

Tessan gillade sin ''förklädnad'' hahaha

Crippa gav mig sitt halsband, så jag också var utklädd

ser ut som jag tar foto med mina största idoler, skit glad och nervös haha



vivo vivo vivo

haha dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0