Svar på frågestund

Nämn tre av dina närmaste vänner. Emelie, Paulina och Sandra
Ska vi åka till falun eller inte? Jag vet inte Emelie
Har du ätit upp alla 150 remmar än? nej, några få kvar
När ska du skaffa ett jobb? När jag får ett i handen, haha
Vill du att jag ska dra dig till arbetsförmedlingen igen? nej
Hur mycket pengar gör du av med på krök på en månad? Inte så mycket faktiskt
När ska vi keka tzatsiki? Nästa gång
Är du fortfarande fast besluten om att inte ta vaccinet? Kommer jag alltid vara, ingen kan få mig att ändra mig, för jag lyssnar inte
Kommer du ångra dig att du inte tog vaccinet om du får influensan? Inte en chans, dör jag i svinis så kommer jag ändå inte ångra mig att jag inte tog den där överskattade jävla sprutan som gör mig så jävla irriterad
Tror du på 2012 grejen? Nej inte längre
har du någonsin haft strypsex? JAG har inte nej
Vad är din favoritmat? måste bli Tacos, oslagabart
Nämn 3 saker du får ta med dig till en öde ö? en kompis, en snygg kille (ja det e saker) och kniven som dom har i hot shots filmen.
hot shots eller white chicks? Det går inte att välja. Fast White chicks ligger mig nog närmast hjärtat ändå
Kondom eller utan kondom? vafan?
när fick du pupishår på vulvan? Det minns jag inte
När kommer du börja plugga igen? Det får man se, kanske med 94orna om jag övertalar någon kompis att börja om med mig.
Världens sexigaste/snyggaste man och kvinna? Om jag ska vara helt ärlig tycker jag inte att skådisar som alla tycker är så jävla snygga är så snygga. Tar hellre en sån där riktigt snygg kille som bara går förbi en. men som man sällan, näst intill aldrig ser. Så det vet jag inte. Och helt ärligt igen så snyggaste tjej, tycker jag faktiskt e jag själv.
vad kommer efter 5? sex?
SEX, you like? siffran?
En as as as hårig turk eller en riktig fet svenneballe som pratar värre än en rikitg turk? en as as as hårig turk utan tvekan, feta personer är inte min grej.
Vad har du för framtidsplaner? Att jag ska festa i helgen, och efter det.. INGA!!
vill du flytta ihop med mig? Vet ju inte vem du är, men kan jag tänka mig
vilket land vill du helst åka till? INGENANING, alla
Skelögda killar eller går med fötterna "inåt"? hellre en kille som går med fossingarna innåt
Bästa porrfilm du sett? Har inte sett någon.. Bara emo grej med Linus
Har du någongång velat skära av ditt finger lr liknande? Nej, men har nästan råkat gjort
Bästa klädesbutiken? kan inte välja
vilka kändisar har du sett? Ice Cube, Mariah Carey, Beyonce, Nanne Grönvall. hahaha kan inte komma på någon mer just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0