sms sms sms

Jag lyckas aldrig behålla mina mobier speciellt länge. Antingen tappar man dom eller slänger man dom i marken för man blir sur eller någonting åt det hållet. Men idag när jag såg att jag hade 12 915 mottagna sms på några månader så kom jag på hur mycket jag smsar egentligen.. Så jag nollställde min mätare för messen som jag skickar. Och utan att tänka på det så messade jag som vanligt med skönt folk, och efter två timmar så kollade jag på hur många sms jag skickat.. Och 107 sms på två timmar, det är inte dåligt det. Men vad gör man inte när man har tårkigt. Såklart skickar jag ju inte sms hela tiden, men har jag börjat så fortsätter jag tills jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0