Så här på kvällskvisten

Hur mycket pengar har du på din mobil? Några öre, om äns det
Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja, flera stycken
Hur lång är du? 177 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Hot shots. Vem kan jag varit hemma hos? haha
Hur många hål i öronen har du? 3
Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på till vem
Icke godkänt i något ämne? aldrig
Mvg i något? Jadå, hemkunskap
Vad sover du i? naken ibland, trosor ibland
Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
Var har du bott/bor? Fornudden, Rotvik och nu vid Kumla skola
Tycker du om kaffe? Inte en chans
Vad dricker du helst till frukost? Multi såklart
Vill du ha barn? Inte på jävligt länge
Kan du några andra språk än svenska? Marockanska ju ;)
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en bassäng? Pool såklart
Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv
Vem är den roligaste människan du känner? Daniel
Vad har du närmast dig just nu? mobilen, som ligger på datorn
Kan du byta olja på bilen? Haha, nej?
Hur löd ditt senaste sms i inkorgen? ’’Psykopat, har du inga cellmates från psyket som festar?’’ Från Seppo såklart
Vad står det i ditt tjugonde sms i inkorgen? ’’haha fan va skön du e asså, jag svär haha :) aa det ska jag göra :) jalla sovgott :) <3 Corazon’’.. Från Yasin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0