Mer än en lyckad lördag

Lördagen bjöd på fet fest ute i skogen i Gudö, ingen mottagning och inte äns gångavstånd till bussen. Eftersom ingens mobil funkade ute i skogen så missade jag massor med sms som jag verkligen inte ville missa. Men men, det kommer fler dagar att träffa honom på.
Klockan halv sex imorse kom jag hem med två skor av samma fot. Någon hade visst tagit fel, men de e nice.
Och kameran var med, så här kommer massor med bilder!





dansgolvet

Jag känner mig ganska skyldig till alla ''hjärtan'' och texter

cat fight, eller mer tårtkrig

Jag fattar inte vafan alla dessa hattar kom ifrån





så jävla rätt



haha

den flygande hatten





Kommentarer
Postat av: maria

KAOS, hitta fan tårta i ötar imorse efter 3 duschar hahahhaha . tack för en annars trevlig kväll ;D

2009-11-08 @ 23:53:18
URL: http://marianordahl.blogg.se/
Postat av: Desse

hahaha, vafan! men det är så jävla rätt.

Detsamma, måste ju göras om :)

2009-11-09 @ 01:40:33
URL: http://dessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0