knas

I Fredags drog jag och Pauo till skanstull och träffade lite folk och drog hem till Simon.
I Lördags så drog jag och Pauo till Krusboda på en fest. Festade där ett tag, och sen skulle jag dra hem till Danne. Men Paulina, Seppo och Sebbe hängde med.. SKEEEEVA jävla Seppo asså, sjuuuk han e! Men de e as nice.
Vi ''sov'' iaf hemma hos Danne, eller ingen sov va?
Jag låg mest i sängen och garvade åt Seppo och Pauo som krigade för att vara vakna. Spelade spel såg film och mobbade mig.

En helt okej helg tycker jag allt att det blev :)
och för att pigga upp, en sommar bild

Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Nemmen mina två bästa vänner på en och samma bild, inte dumt!

2009-11-15 @ 23:34:21
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet varför det går icke bra på din blogg. du gör ju inget på dagarna, du sover. du borde börja köra helgsbloggning istället och uppdatera varje timme för det brukar hända nått då iallfall. vad hålleru på med? Stryk förtjänar du.



rakt i tinningen.

2009-11-16 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0