Ett medium talar ut

Ska man tro på sånna där som ''kan ta kontakt med dom döda''?
Jag vet inte vad jag ska tro, mamma säger att allting stämmer ju, men jag vet inte.
Men iaf, för ett tag sen när min mamma var på privatsittning hos ett medium så fick hon kontakt med blandannat sin pappa tror jag det var..

Så jag tog fram bandet som dom spelade in och lyssnade vad dom hade att säga om mig. så satt jag och skrev av..
För att göra det lite lättare att förstå så är det alltså min morfar som tar kontkakt med min mamma genom ett medium. så därför står det som det gör..
Någon berättar för mamma vad man min morfar säger.. hahaha såja


Har du en dotter också?  helt olika energier känner jag på en gång.

När jag pratar om dottern så får jag en helt annan energi, en mycket ljusare och lättare energi.

Hos sonen var det lite mer tyngre.

Jag känner lite att.. OOH, hon behöver lugna ner sig.

1000 saker samtidigt, man kan inte ha 1000 saker samtidigt att göra.

Men hallå säger han, kan någon bromsa henne.

Hälsa henne att hon borde lugna ner sig, gör det. För det går inte att köra det tempot.

Vet du vad han visar, han visar som en fiskelina som han drar in, som drar iväg igen.

Så du vet säger han, du ska hälsa henne att hon är en jätte fin tjej.

Och att han har rätt kul åt henne, men inte på ett elakt sätt utan med hjärtat, om du förstår?

Och han är glad för henne, hon är duktig på att göra flera saker samtidigt, hon är duktig på att se i större perspektiv, hon kan ha fler bollar i luften samtidigt,. Men man får inte ha för många.
Hon är också bra på det där med intuition, säg det, lyssna lite mer på intuitionen.

Hon kan gå hur långt hon vill i sitt liv. Hon har alla möjligheter. har hur mångas som helst saker som hon kan använda. Hon är klok och intelligent . hon har lätt för att känna in saker, och lätt att se för vad folk går för. Hon ska fortsätta vara rak men tänka på att säga saker från hjärtat. När hon vill säga ngt så tänka på att säga det från hjärtat. Han tycker det här är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0