Bara för att Empan skickade

Namn: Desiré Johansen Sjöberg
Piercingar: bara naveln
Tatueringar: på killar, inte på mig
Längd: 177 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: mörkblond
Fräknar: nej, och vill inte ha 
Kär? nej, inte min grej
Röker du? njet
Vilken parfym använder du? Hugo boss deep red
Gillar du att tvätta?
Det besvärar mig inte

Senaste..
Personen du ringde?
Crippas bror, men han svarade inte
Personen som ringde dig? Mikko eller Anton
Person du tänkte på? Anton eftersom jag skrev hans namn precis

Favorit..
Låt:
Life goes on - 2pac
Sport: fotboll såklart
Dryck: coca cola, utan tvekan
Film: beer fest, Morgan världsreporter, sunes sommar, white chicks, hot shots

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
ja det har jag
Gråtit över en flicka? kompis, ja
Ljugit för någon? som fan, haha
Varit i slagsmål? mjo

Antal...
Gånger du varit kär?
beror hur man ser det, men 1 då
Gånger ditt hjärta brustit? många
Hjärtan brustet på grund av dig? många
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? oj, väldigt många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? namn och namn, men varit med i tidningen händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0