killar festa och ÅNGEST?

Det här med fest och killar. Vissa strular runt och tycker det är kul. Men jag funkar verkligen inte så.
Jag hoppar runt, är glad och dansar. Kommer någon kille fram och snackar, så kommer vi rätt snabbt in på att jag ''har kille'', vilket jag oftast inte har, men ändå säger för att slippa bli uppraggad. (ja jag är för snygg, haha) 
Visst så fortsätter man snacka, men han vet att jag ''har kille'' och slipper då äns försöka ragga på mig.

Jag förstår verkligen inte vad grejen är med att hålla på med en okänd kille, bara äckligt och galet med ångest. Vad vinner man på det? jag har faktiskt ingenaning.. Och jag tänker fortsätta hoppa runt och dansa och skita i killarna på fester. Så festar jag

Därför älskar jag att festa med min brors kompisar, man vet att ingen äns kommer stöta på en. Och så är det världens underbaraste och skevaste perosner såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0