En glad Desse, får träffa Tobbe

Jag har inte träffat Tobbe på hur länge som helst. Jag har frågat en gång om vi skulle träffas nu när han har tjej. Men då svarade han att han inte kunde för att han hade tjej. Själv träffade jag Tobbe flera gånger i veckan när jag hade pojkvän, men i smyg såklart.. Sov t.o.m över hos honom några gånger, men behöver väl inte säga allt. haha.
Min mamma älskar Tobbe och det första hon sa när jag gjorde slut med mitt ex var: men nu kan du ju träffa Tobbe utan att smyga.

Men så igår så frågade jag om han kunde fårga sin flicka om han fick umgås med mig, och det fick han.
Snäll liten flicka han har tror jag allt. Så nu är jag galet glad, min lilla bästa vän! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0