Världens sjukaste vän

Som sagt. OM du dog.. förberedleser
Som jag har sagt förut: Jag var alltid värst, tills jag träffade Anna
Har aldrig någonsin i hela mitt liv kännt en sådan sjuk och skön person. Har aldrig haft så roligt med någon som jag har med Anna. Och så bråkar vi aldrig...NYKTRA
Här hade Anna och jag blivit nedringa till Alby och drack några bärs i början av sommaren 2010. 
Anna fick syn på massor med grodor som hon la ner i sin handväska. Men den här grodan (padda, vem bryr sig) nedanför som hon håller i slängde hon på en tjej som var lite för otrevlig mot henne.
Anna ringer mig morgonen efter och berättar att alla grodorna visst har dött i hennes väska då hon glömt att ta ut dom.
Här har Anna i vanlig ordning snott mat från en fest vi var på. Hon brukar sno makgrill men den här gången var det tydligen lasagne. Också sommaren 2010
Hoppar upp på personer som hon inte känners ryggar, för att hon inte orkar gå...
Ehhhhm, aaa..
Strosar runt på sjukan och letar toalett utan bh och med kläderna hängandes och knappt på
Men nu ser jag ju att det är ju du som har alla bilder på din mobil. Men det är ju en bra början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0