Det här är min sanning

När livet äntligen flyter på som det ska och det väljer att gå min väg, rätt väg
 
Jag är så jävla glad att jag har valt den vägen som jag har gått här i livet. Visst har man gjort snesteg och fel val, men det händer alla, men man lär sig av sina misstag. 
Jag är så glad att jag inte har hamnat där andra hamnat.
Bort med vänner som sänker dig
Bort med droger som förstör dig, du kommer aldrig ur hel, du kan inte vinna
Jobba på dig själv innan du skaffar en kärlek, du måste lära känna dig själv innan och utantill för att det ska fungera som det ska
Skaffa nya vänner, träffa folk som gör dig glad
Lev livet, våga vara lycklig och välj vad du ska irritera dig och störa dig på, lägg inte ner för mkt energi på ont ting
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0