Gröna Lund

Igår drog jag med Tina, Babben, Mimmi, Linni och Danni till gröna lund och kollade på Oskar Linnros. Jag pallade 2 låtar men han var riiiiktigt tråkig och dålig live. Så jag drog och satte mig vid vattnet med en bärs. Efter någon kvart kom dom andra som också hade tröttnat och gjorde mig sällskap.
Drog med mig Tina och åkte Frittfall Tilt för att få lite adrenalin. Sjukt roligt.
Sen plockade vi upp Babben och åkte vilda musen några gånger innan det var dags för stängning.
När vi var på väg ut hade alla stånd med lotter och skit stängt, utom ett. Och Tina ger 10 spänn och chansar på nr 15 av 100 nr.
Så jävla klart att hon vinner också, en fet flaska med choklad i. Chokladen gjode så vi fick komma in på en uteservering vid slussen som vi var alldeles för unga för att komma in på. Men vi mutade med choklad och kom in ändå.

Sen blev det donken och vi var hemma rätt tidigt. Riktigt rolig kväll med bra folk














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0