TRE KRONOR

Lite sent nu.. Men det är något jag går och tänker på mycket och som inte gick att missa eftersom det stod på allas facebook statusar.
Det här när Sverige förlorade mot Finland i Vm finalen. Jag såg matchen och sverige gjorde en dålig match men än sen då? man kan inte vara bäst hela jävla tiden.
Och dom tog VM silver, det är sjukt jävla bra gjort. Men ändå ska alla trycka ner, trycka ner vårat egna land, vårat egna tre kronor lag?
Vad i helvete tänker folk med? Medans jag hade skrivit: VM SIIIIILVER! så sitter alla andra och trycker ner. Fyfan för jävla helvete svenska jävla fittfolk alltså.
Jag står iaf bakom mitt älskade Tre kronor och trycker inte ner, även om dom gjorde en dålig match. SIIILVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0