Life goes on

Att allting kan ändras så fort, överallt och hela tiden. Jag har egentligen ingenting att säga, bara att jag klarar mig. Jag mår bra. Dagar som denna brukar jag må så sjukt jävla dåligt. Visst, tårar har jag fällt, men inte samma smärta som jag kände förut. Och det är skönt, detta var som menat.
Men jag ångrar inte min tid, det fick mig att le och göra mig lycklig. Jag har lärt mig en hel del om allting, förhållande, killar och allting sådär.
Jag ångrar inte heller att den tiden är över, dags att starta ett nytt kapitel.


 Men han kommer hänga kvar i mitt hjärta ett tag till, det lovar jag!




Nicole påminde mig om att jag bara är 19 år, jag har hela livet på mig att hitta den rätta
och hon som är med mig varje dag, vet hur mycket så många killar vill ha mig
synd bara att jag inte vill ha dom.

Just nu behöver jag bara tid utan killar, med mina kära vänner
en sommar där jag kan göra vad jag vill, vad jag känner för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0