har man inget liv så har man inte

Jag har insett att min senaste kyss… var på tok för längesen :(

Jag lyssnar på…
tvn från vardagsrummet just nu

Du mår bäst när du…
har en riktigt bra dag med familj och släkt

Jag pratar…
kanske lite för mycket

Jag älskar/tycker om…
Tom ^^

Mina bästa vänner är…
så jävla bra

Min första riktiga kyss…
minns jag inte äns

Jag avskyr när folk frågar…
för lite

Kärlek är…
ja, vad fan är det?

Jag kommer alltid att vara…
mig själv

Jag är hemligt förälskad i…
mig själv, om det nu var någon hemlighet

Sist jag grät var…
för någon vecka sedan, men fick tröst och en famn att gråta i.

Min mobiltelefon är…
fortfarande hel, otroligt nog

När jag vaknar på morgonen… är jag så ruskigt jävla äckel trött, även om jag sovit i veckor

Innan jag går och lägger mig…
Skickar jag oftast iväg ett sms och sätter på tvn.

Just nu tänker jag på…
att jag måste måla om mina naglar

Ikväll ska jag… bara vara hemma och sen sova

I morgon kommer jag… ha lika mycket ångest som på alla andra söndagar

Jag vill verkligen…
 ligga och kramas med min lille Tompis nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0