4 mars

Igår kom ju som sagt släkten och åt middag och sådär. Vid åtta kom Tessan, Eve, Carro, Anna och Alex. Dom hade köpt 4 trisslotter blommor och choklad, tack så mycket, det gjorde mig glad.
Vi drack lite spelade lite spel och sen drog vi och mötte upp Tom, Linus och Tommy och drog och bowlade och drack lite. Det var trevligt men vi alla sög nog rätt odentligt.

tack alla söta som var med, det gjorde min dag helt lyckad.

Efter blowlingen skulle alla dra. Tommy, Linus, Tom och jag ville dra vidare med så blev det inte. Istället tog Tom och jag bussen hem till honom och badade och myste.

PRESENTER:
Som sagt så sa jag vad jag fick av mina vänner. Men av mamma fick jag en stor sterio som man kan sätta Ipoden i. As nice.
Av min morbror och hans tjej fick jag en stor spegel, handdukar och en matta till mitt lillrum.
Av mina kusiner fick jag presentkort på H&M. Det stod köp något fint här har du 25 spänn. Så jag vet inte hur mkt det egentligen är.
Av min bror fick jag massor med 20 lappar i en ihopskrynklad bunt. haha. Så isac, men det blev jag glad för.
Av anna fick jag sexiga underkläder. nice nice. Eller ett linne med passande string. snyggt.


Här är det kvalite på bilderna. Spegeln och sterion


underkläderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0