Velentine's day

Imorgon är det ju som sagt alla hjärtans dag.  Jag antar att jag ska vara med Nicole, eftersom hon är ett riktigt deppfall. haha, men det är lugnt, någon måste vara det också.

Och jag förstår egentligen inte vad som menas med alla <3 dag, för jag menar ska man vara med den man älskar eller så. Så kan man ju gott och väl vara med sin familj eller sina älskade vänner.



Jag är bara tvungen att lägga ut dessa. Fyfan vad små och mobbade. Skickade vi verkligen runt dom till folk? haha


Kommentarer
Postat av: Empan

HAHAHA JAG DÖR. Empan med TVÅ "A:n"!!!!!!!!!!!!! viktigt!!!!

2011-02-13 @ 23:28:57
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: PAUUU

hahahaha :D

2011-02-13 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0