Tom Lennart Söderström

Igår efter bowlingen följde jag med Tom hem.. Som vanligt när jag sover hos Tom så drömmer jag att han gör dumma saker mot mig. Är otrogen och shit. Då vaknar jag och är skit dryg mot honom.. Stackaren, inte kan ha rå för att jag drömmer så.
Förut när jag brukade drömma att han var elak så kunde jag inte behärska mig, då var jag sur hela natten, och puttade bort honom när han ville vara snäll och kramas eller lägga på mig täcke.
Men nu kan jag behärska mig, och måste tänka att det är inte hans fel. Aa, iaf, så sjuk är jag.

Imorse när jag skulle gå upp så var det den svåraste gången att gå upp från sängen någonsin. För jag visste att det var sista gången jag träffade Tom på någon/några månader. Oooooh, det suger!
Jag kramade honom många tusen gånger innan jag kunde gå, och så rann en liten tår ner på väg till bilen. Fan jävla piss, det suger så hårt

Jag vill inte vara här, jag vill vara där du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0