Kom jävla hem

Saknad är alltid jobbigt. Ibland är det extra jobbigt. Idag var det skit tugnt.
jag saknar så mycket att det gör helt ärligt ont i mig. Och svider sönder mina ögon


Men tills gulle kommer hem så kolllar jag på bilder och tänker på hur roligt och mysigt vi haft det


mars 2009 tog han med mig till en klippa i solen där vi satt och bara myste


satt framför Toms öppna spis och drack oboy


Var i skåne hösten 2010 och Tom lärde mig köra cross


åkte mysig båt


Var i Finland och kollade på när Tom körde supercross och sov på mysigt hotell


tusen timmar har vi tillängnat i den här bilen.. den hänger alltid med vart man än ska


Var i Holland och myste... BÄNKEN


Nu är jag gladare igen ^^ hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0