en lördag med Tinalitooo

Igår kväll kom Evelina och Paulina över och spelade lite kort och lyssnade på musik, kollade lite Thailands bilder och hade det rätt trevligt. Tills vi bestämde oss för att åka in till stan. Jag skulle åkte till Östermalm där Anna och hennes pojkvän hade hyrt en svit. Men det blev inte så.
På bussen på väg in till stan träffade jag Tina och hennes vänner som skulle in till Hornstull och STRAND.
Jag hängde med dom, eftersom sist jag träffade Tina var i sommras. Vi satt och snackade och spelade pingis.
Men vakterna tyckte att Tina var för full och bad henne lämna klubben. Så vi drog oss hem, eller jag drog mig hem. Helt plötsligt sitter inte Tina brevid mig längre, och när tubbelbans dörrarna stängs ser jag henne sitta utanför tunnelbanan på helt fel station. Men men..
Var iaf hur roligt som helst att få träffa Tina igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0