skönaste dagen på jävligt länge

Idag åkte samma gäng som vi var igår till gamla uringe och körde cross. Jag och Mickis fotade mest, jag med min vanliga lilla rosa kamera och hon med en sån där systemkamera. Hoppas jag får bilderna från systemkameran sen, finns några så jääävla grymma bilder på den.
Killarna åkte i några timmar, hoppade och sprutade sand på varandra. Medans jag och Mickis snackade, drack dark dog, tittade på och fotade. Så grymt kul.

Men ännu roligare var när  vi också ville testa. Har ju bara kört cross en gång innan, men jag var jävligt duktig idag. Ramlade inte en ända gång, men har man världens bästa tränare så har man.. Sveriges bästa t.o.m säger Linus, och igår när vi bowlade så visste han som jobbade på bowlingen vem Tom var, hur coolt. Jag är tillsammans med en kändis. tjalalala!

Mickis


Linus



Tom flyger



Thommy och Mange


Tom


jag

jag


jag kör ifrån killarna, eller?


Tom


puss på världens bäst


<3


Kommentarer
Postat av: Empan

hahahhaa, uuuuh en positiv kommentar av Desse, hejja hejja. Tackar så mycket! :)

2011-04-09 @ 22:00:52
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0