Tyresö simhall

Eftersom man måste anpassa sig till Tom så har jag helt vänt på dygnet.
Alltså vänt det rätt. Jag somnar senast elva och går upp senast 10. Ofta jag liksom?
Men det är faktiskt ruggigt skönt.

Så imorse när jag vaknade drog jag och simmade i Tyresö simhall. Det är så skönt att simma och man tänker verkligen inte på någonting. 
Och eftersom jag hatar att svettas och blir bara irriterad av att vara varm så är det perfekt att simma.
Inskaffade ett simkort på Tyresö simhall för några veckor sen, tanken var att jag skulle dra med Tessan och simma några dagar i veckan. Men sist jag träffade henne hade hon ångrat sig och tyckte det var överskattat.
Så jag simmar själv nu mera. Men det är nästan skönare. Och tacka gudarna för körkort.

Nu ska jag städa mitt rum, och fortsätta vara bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0