Holland Holland

I Onsdags åkte jag ju till Holland för att hälsa på Tom och Linus.
Tog mig in till centralen och vidare till skavsta helt själv, känner mig jävligt bra.
Men tur att Tom kunde lokalerna in och utantill så man kunde ringa och fråga när man inte visste.
När jag steg på planet, satte jag mig ner och stängde av mobilen och flög iväg.

När jag stiger av planet i Eindhoven och slår på mobilen så har jag fått ett sms från Tom.
''Jag ligger på sjukhus, Linus hämtar dig''.
Jag visste att Tom hade varit och tränat cross och visste att vad som helst kunde hänt.
Och det är inte riktigt Toms grej att skämta om en sån sak, men jag ringde ändå upp. Och ja, han låg på sjukhus med skadat knä.

Jag hämtade min väska som för engångs skull kom ut först, och gick ut ur lokalen och den första jag såg var Linus. Vi åkte in till Eindhoven centrum och satte oss och åt och kollade runt, och väntade på svar från Tom om vi skulle dra in till sjukhuset eller om vi skulle vänta.

Efter några timmar kom Tom ut från sjukhuset och vi möttes hemma hos deras vän.. Satt och snackade lite och efter ett tag gick vi och åt på en restaurang i närheten.
Sen åkte vi och sov där Linus och Tom bodde..

Eftersom Tom gjort illa sig och allt var lite struligt med crossen och så, så packade vi våra saker och drog till ett jätte mysigt hotell.
Linus var kvar hemma hos dom. Så Tom och jag fick en egen kväll på hotellet och åt god mat och bara myste. och bråkade lite.. haha.

Dagen efter packade vi våra saker och började våran bilresa hem.
Sov i bilen i Tyskland och fortsatte att köra dagen efter igen.

Bilresan hem var sjuk. Vi hamnade i en polisrassia med knarkhundar och skit. som kollade igenom hela bilen.
Men det fanns inget skit i bilen så vi skulle sätta oss i bilen och åka iväg.
Då upptäckte jag några saker som fick mig att skämmas som ett djur, på ett ganska roligt sätt.
Mer tänker jag fan inte säga.

Stanna i Tyskland och köpte billig dricka. Och stannat minst 50 gånger och ätit, men det får man räkna med när man är med Tom.







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0