min dag

Tänkte skriva om min dag, eftersom det är någonting jag aldrig gör. För att jag vet att det är sjukt tråkigt att läsa om. Men iaf, min morgon började som alla andra, alarmet ringde och Nicole kom ner och fixade sig.
Vi bor grannar, och går i samma klass, så vi fixar oss tsm, vilket e skönt för man blir pigg och får en bra starkt på dagen. Drog till skolan och var på lektionerna och fotade oss i skolans fotostudio. Jag och Nicole lekte modeller medans Filip fotade.. Hoppas fan att inga bilder kommer upp på Facebook eller någont skit.

Men Micke sa: Tur fan att det finns photoshop, visst Desse? hahaha. så jag hoppas dom lyckas göra det omöjliga snyggt.

Snart blir det iaf att gå upp i kylan till aléplan och handla tacogrejer. Fyfan vad gott. Nicole är ensam hemma så blir matlagning och chill. Får se om det blir fler vi får laga mat till, vem vet vem vet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0