fuck fuck

Jag fick ett sms där det stod ''grät just, wow''. Jag har aldrig tänk på hur rädsla känns föräns nu.
Jag blev så jävla rädd.. För att skriva så där eller att gråta, är någon den personen ALDRIG gör.
Det känndes som mitt hjärta helt stannade, jag satt och skakade och tårarna bara rann ner för kinderna. Jag var så sjukt rädd medans jag satt och väntade på mitt svar på frågan: va? varför?

Och alla tusen tankar, sjukt konstiga tankar. Jag fick mitt svar inom en minut med innan han jag tänka:
Ska jag ringa upp? shit jag kan inte
Ska jag ringa Nicole? Nicole hur kom hon in i bilden?
Råttan ligger på sjukhus tänkte jag, han har säkert krockat... eller så är han död.
Någon i familjen kankse dött

vafan säger jag bara, min hjärna gick i 2000.
Men när jag fick mitt svar och det stod: jag såg på en sjuk film, ofta jag gråter. släpptes en sån sjukt stor klump rakt från hjärtat.

Fyfan vad skrämd och rädd jag var. Gör aldrig så mot mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0