siiiick maaan

Jag har kommit på att Anna Lindell är världens skönaste person.
Hon säger att hon tar mina skämt, och härmar mig. Men sådär rolig kan jag inte vara.
Det går inte att förklara föräns man har upplevt henne. Så jävla sjuuuuuk.
Och just sjuk i huvudet eller pucko, det är det mest bästa jag kan säga till någon.
Bättre komplimang kan man inte få från mig, för det är sånna personer jag älskar som är galet skeva.

Jag önskar tillomed att jag får ett barn som har ADHD, hur underbara som helst är dom som har det.







en padda som hon pussade, och kastade på en otrevlig tjej, hahaha


Och så är hon min lätt snyggaste vän, så vi passar så bra ihop. och lätt sjukaste, så passar ihop igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0