kom och ta mig, till en bättre plats

Jag vill bort, så långt bort som möjligt, och helt ensam.
Bara ett tag, bara för att få vara själv, tänka och bara få vara.. mig själv
Ibland blir saker och ting för mycket.
Jag vet inte vad som får mig att falla, men någonting är det som känns extra tungt.
Kanske är det för att mina älskade killkompisar som jag sa allt till inte finns och lyssnar längre.
Hade jag velat, så vet jag att dom hade ställt upp. Men det är ändå inte samma sak, och det kommer det aldrig bli igen.

Jag behöver verkligen någon som förstår mig,
men jag hittar ingen, så jag får rädda mig själv.. igen

så att åka bort, och bara vara jag.
Skulle vara mina räddning just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0