soliga dagar.. typ

Igår kväll drog jag hem till Tom och sov över där. Imorse fick jag reda på dum dumma saker som bara är så sjuka. Saker jag inte orkar ta upp här. Så min morgon bestod av tårar, tårar och åter tårar hela vägen hem.
Och vad skulle jag göra utan mina vänner. Har inte haft en tanke på ngt ont på hela dagen när jag träffade mina söta vänner. Vi köpte mat och grillar och satte oss ner i Hästhags och grillade och fiskade. Någon fick en gädda idag igen, och Tessan höll sig till sina småfiskar. I ÅTTA timmar har vi suttit vid hästhags, snackat, grillat, tänt brasa, åkt båt, och badat. Precis som en lugnt sommardag ska vara.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0