mamma pappa barn

Ska gå förbi mamma när hon tittar sig i spegeln, hoppar, dansar och sjunger:
Jag är mager som en räka.
Och jag reagerar äns inte, bara går förbi. Går tillbaka och ställer mig och hoppar brevid henne.

Och så frågar jag henne: Gör alla mammor såhär?
och hon svarar: det värsta är att jag tror inte det, för när jag ställer mig och hoppar och sjunger på jobbet.
Så lyser dom upp och kollar konstigt..

ahaa vad konstigt att dom gör det tänker jag liksom.
Men jag är glad att mamma är lite anorlunda, går med tomteluva på vivo och ska klä ut sig till kille om någon vecka.. Varför skämmas liksom?

Och Tobbe frågade mig i helgen om jag är lik min pappa.
Utseedemessigt är vi hur lika som helst (tydligen. jag kan se det ibland)
Men personligheten och dampet, kommer klart från mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0