Jag tar det som en man..

Jag har ju alltid undrat varför killar alltid driver och skojar mest med mig, och inte med mina andra tjejkompisar. Och utan att äns fråga så fick jag mitt svar i helgen.. Av två personer.

Snackade med Danne i telefon precis innan jag skulle träffa honom och hans vänner i Fredags. Och han skojade med mig om lite olika saker, och jag tar ju inte åt mig, för jag vet att han skämtar. Så jag skämtar såklart tillbaka. Så säger han just:
- Det är det här jag älskar, det är så jävla kul att man kan skämta med dig, hade det varit någon annan tjej så hade dom tagit det fett illa..

Och när jag snackade i telefon med Anton i Söndags sa han:
- Det är så jävla skönt att du inte bryr dig, du bryr dig aldrig om vad folk säger. Du skämtar bara tillbaka på samma nivå..
Du är verkligen inte en pojkflicka, men du tar skämten som en kille, så jävla underbart..

Så där fick jag mina svar. Så nu vet ni gott folk, skoja med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0