Jag kan också | mitt 2009

Min kamera fick jag på min födelsedag, så vad som hände innan den 4 mars kommer jag inte ihåg.
Så vi börjar där.

MARS
- Träffade Paulinas klasskompisar för första gången, hur sköna som helst.
- Carolines ex och vänner fixade en överraskiningsfest, så där var man på plats






APRIL
- Började bli varmt så blev mycket fotboll på dagarna, och kläd fotboll på kvällarna
- Min pärla blev rosa, och jag såg den aldrig mera
- Blev många brasor








MAJ
- Var och såg cross. Tog slut med Tom och slutade träffa honom helt. BÖRJADE LEVA LIVET IGEN
- Tog mitt första dopp, 17 maj
- Träffade skönaste Anton för första gången
- Festade, festade, festade & festade
- Träffade Anton och Linus för första gången















JUNI
- Minst en person skolkade varje dag för att dra och steka med mig på stranden.
- Jag hade den snyggaste av dom snyggaste kropparna.. Men det sket sig. haha
- Mycket bad och sol
- Träffade sötaste Simon för första gången
- Hade den bästa kvällen, natten och morgonen hemma hos Jocke
- Skolavslutning med fest hos Tessan
- Midsommar hos Evelina
- Sommarjobbade, alltså spelade fotboll, solade och badade















JULI
- Festade hos mig, Evelina och Empan mycket
- Hade 2 chilldagar med Emelie och Andreas
- åkte till Rättvik med Tessan.. alla blev kära i mig, och jag har många nya söta vänner därifrån



















AUGUSTI
-  KRÄFTSKIVOR












SEPTEMBER
- festade festade festade

OKTOBER
- festade festade festade
- Halloween hemma hos Crippa





NOVEMBER
- festade festade festade







DECEMBER
- festat festat
- Välkomnade nya året hemam hos Crippa.














Hej efterbliven. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0